luni, 21 iulie 2014

Στρατηγικές προϊόντων

Στρατηγικές προϊόντων

Αντικατοπτρίζουν τις επιλογές στρατηγικής των προϊόντων της εταιρείας όσον αφορά το μέγεθος, τη δομή και τη δυναμική της γκάμας των προϊόντων που παράγουν ή comercializeaza.24
Στρατηγική του προϊόντος υπάγεται στη στρατηγική της επιχείρησης στην αγορά βασίζεται στους συνολικούς στόχους της επιχείρησης, σε σχέση με τις στρατηγικές τιμολόγησης, διανομή και προώθηση.
Ανάλογα με το υλικό, οικονομικών και ανθρώπινων πόρων που διαθέτει η επιχείρηση μπορεί να εγκαταστήσει διάφορες εναλλακτικές λύσεις για την ανάπτυξη της πολιτικής για τα προϊόντα της.
Αν είναι ο βαθμός της καινοτομίας των προϊόντων, η εταιρεία διαθέτει την ακόλουθη στρατηγική του προϊόντος:
- Φαντεζί στρατηγική για τη συντήρηση με την εισαγωγή και την αφαίρεση τον ίδιο αριθμό άρθρων σε ετήσια βάση χωρίς να επηρεάζεται η δομή της σειράς του προϊόντος?
- Στρατηγικής για τη βελτίωση των προϊόντων - περιλαμβάνει τη συνεχή βελτίωση των παραμέτρων της ποιότητας των προϊόντων που προσφέρονται στην σύνθεση της αγοράς?
- Προϊόντα στρατηγική Ανανέωση - η πιο επικίνδυνη στρατηγική επιλογή και συνεπάγεται την προώθηση νέων προϊόντων, είτε για την ίδια κατηγορία πελατών ή νέα τμήματα.
Ανάλογα με το μέγεθος του φάσματος των προϊόντων, η εταιρεία μπορεί να επιλέξει μία από τις ακόλουθες στρατηγικές επιλογές:
- Στρατηγική ποικιλία σταθερότητας - περιλαμβάνει τη διατήρηση της περιοχής μέγεθος των προϊόντων, με στόχο την ίδια στιγμή η σταθερότητα της θέσης της εταιρείας στην αγορά και τη διατήρηση του κύρους μεταξύ των πελατών που εξυπηρετούνται?
- Στρατηγική, η επιλογή ποικιλία ή ο περιορισμός είναι να απλοποιήσει το φάσμα των προϊόντων, ως αποτέλεσμα της εξάλειψης στη φάση του κύκλου ζωής και τα άτομα με υψηλό βαθμό του παρωχημένου.
- Ποικιλία στρατηγική διαφοροποίησης - εστιάζεται στην περαιτέρω δυνατότητες να ανταποκριθεί στη ζήτηση των καταναλωτών, λόγω της αυξημένης γκάμα των προϊόντων μεγέθους.
Στρατηγική διαφοροποίησης των προϊόντων μπορεί να γίνει με τις ακόλουθες κατευθύνσεις:
-Οριζόντια διαφοροποίηση - συνεπάγεται αύξηση του αριθμού των προϊόντων στην περιοχή, διατηρώντας όμως ομοιογενή χαρακτήρα της (π.χ., ένας κατασκευαστής ενδυμάτων για άνδρες χαρτοφυλάκιό της με μια σειρά από ρούχα για τα παιδιά)